Stránky

pondělí 29. února 2016

Novinky by Lenea (leden, únor 2016)

Dnes mám trošku času a tak jsem se rozhodla, napsat maličké shrnutí toho, co jsem si pořídila po Vánocích. Kdo mě sleduje na IG, tak jistě vše již ví a viděl, ale může se stát, že někdo Instagram nemá a čeká, že konečně zveřejním článek .. a on pořád nikde.

Moje pracovní tempo a asi i takové mírné zklamání, ze sociálních sítí, mě utlumilo. Jen stručně, nevěřte lidem, co prezentují a jak jsou úžasní, nakonec zjistíte, že jsou to zákeřné a pomlouvačné osoby. Berte Instagram jako místo, kde jsou stejní "uchyláci" na kosmetiku, zdravou stravu a další věci, ale rozhodně nečekejte (pokud se tak stane budete, jen mile překvapeni), že na sítích jsou samí úžasní lidé, milující a přející.
A zpět ke kosmetice a novinkám. Nejsem správní blogerka, jelikož si nedělám seznam co jsem si v daném období koupila, ale pokud by Vás článek toto typu zaujal, co bych pro Vás neudělala.

První nákupem, který si tak pamatuji byly bomby a balistiky do koupele z eshopu www.lush.cz, kde jsem si udělala radost na zimní večery.



Další nádherou, kterou jsem získala díky Martince je tvářenka od Chanelu. První jsem se bála a některé slečny a paní mi psaly, že bude moc oranžová, ale já používám na tvářenku menší štětec a tak si vybírám políčko, na které mám náladu a zatím do oranžové jsem nesáhla.




Dalšími dvěma miláčky jsou lak od Guerlainu a rtěnka. Obě jsou v odstínu Pink Tie a na jaro a léto budou úžasné. Nemyslete si, že čekám na jaro a léto, prostě je již nosím a raduji se, jelikož lak voní nejen při lakování, ale i na nehtech. Rtěnka je pro mě spíše úžasným balzámem, kdy jsem si dnes uvědomila, že se mi líbí více jak Dior (ala balzámek).



Produkt od Guerlainu, co více říci? Prostě on, mého srdce šampion a díky němu se cítím výjimečně.



Abych se jen nezkrášlovala a nezapomínala o sebe pečovat, tak jsem si pořídila krém pro mě na den od Chanel (pro mě zdůrazňuji, jelikož Chanel krémy nedělí na den a podle typu pleti, ale spíše konzistencí). K nákupu jsem dostala další tři vzorky a tak testuji i krém na oči. Krém od této značky jsem dosud neměla, ale pocitově je mi velmi příjemný a zda něco dělá? Minimálně mám po aplikaci jemnou pleť, další účinky opět později.


Novinkou jsou i štětce od Petra Lovelyhair (posouzení někdy příště). Na první dojem kvituji, že Petra dala štětce do taštičky (ala Zoeva) a chlup je velmi příjemný (můj výraz ňuňací), více opravdu nemohu říci, jelikož štětce používám cca týden a něco. Další štětce, které mám nové, ale nejsou na fotce, jsou štětce od Morphe, které u nás nejsou dostupné, ale jejich cena je od 150 Kč a ty čtyři, které mám bych ohodnotila jako TOP (pokud budete mít zájem, tak udělám recenzi).


Tento produkt prolétl jako jasná hvězda INSTA světem a mohu říci, že Dior rozjasňovače prostě umí.


Po Vánocích mi dorazila i objednávka z USA, kde byly slevy a jedna YC mě vyšla na cca 350 Kč (u nás velká stojí cca 600 až 700 Kč), no neberte to, že ?



Helena Rubinstein je již stálice, stojí mi na vaně a čeká až ji použiji a já ji miluji. Oproti tomu je Giorgio Armani je novinkou a koupila jsem si ho na zakrytí modrých kruhů a účinkuje (koupeno na základě Lucky z GetTheLouk) a krém byl koupen jako dárek, který šel dále.



Návštěva Prahy  a hlavně akce v Sephoře vyvolala koupi dvou paletek a to Naked 2, Naked 1 a báze pod stíny od Sephory. I LOVE IT.


Nákup kosmetiky Milani, ve mě nenechal až tak pozitivní dojmy. Zatím nechci nic hanět, ale linky se mi obtiskávají a to co je nehoře není pod vrchní vrstvou, pečující olej nenechal až tak úžasný pocit na rtech, jak jiné, více milované. Jediné nadšení se konalo z tvářenky, ale opět výdrž, no jsem asi již zvyklá na jiný, vyšší level.


Poslední (určitě jsem na něco zapomněla) jsou paletky od Zoevy, které miluji a nedám na ně dopustit, kor když porovnáme kvalitu a cenu.





Tak to je pro dnešek vše ... pokud by Vás novinky zaujaly, napište a budu se snažit každý měsíc nachystat rychlý článek.

Vaše Lenea

7 komentářů:

  1. Krásné novinky. Článek o štětcích Morphe mě určitě zajímá. ;)
    A z pomlouvačných lidí si nic nedělej... Byli, jsou a budou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nedělám, jen mě překvapují vlci v ovčí kůži :D. Štětce Morphe nafotím (mobilem) a napíši, ale černé s písmenem M, jsou skvělé, jedním slovem.

      Vymazat
  2. Fuuu, to jsou ale nádherné nákupy! Závidím každou každičkou věc.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, máš od Morphe jenom M nebo i jinou řadu? Já mám E a ty jsou BOŽÍ! Kam se na ně hrabe Zoeva! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ještě jeden Gčkový, ale Mkový jsou pro mě lepší a Ečkové nemám, ale je pravda, že Zoeva se mi zda drsnější, ale i tak slintám teď nad tou novou řadou :D

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate