Stránky

úterý 5. ledna 2016

Gwen a jen ta Gwen

Paletku od UD, která vznikla ve spolupráci s Gwen Stefani jsem si objednala z českého e-shopu UD. Jelikož jsem byla v období, kdy jsem se opět zamilovala do této značky a to především díky paletce Vice 4 a Spectrum (u nás nedostupná). Oproti zmiňovaným je GS neutrální a jiná (to je slovní zásoba). Slovo jiná jsem použila především z důvodu, pro mě jiné textury těchto stínů oproti paletkám, které mám. UD bych popsala jako měkké, saténové, ale u Gwen mám pocit, že stíny jdou do sametu, jemné a vláčné, mechové (jedním slovem jiné oproti stínům co v paletkách mám). Komu se líbí styl a především spolupráce s Gwen, tak se může těšit na další novinky v oblasti tvářenek a nejen v nich.

Design paletky asi nepotřebuje komentář, jelikož je opravdu moc povedený a paletku nosit v kabelce, znamená vytvořit z kabelky obranou zbraň. Co se mi libí a kvituji, je to, že zrcátko drží tam, kde ho polohujete. Jo já vím "blbůstka", ale při líčení vám to pomůže nebo alespoň pro mě.


Stíny v paletce jsou neutrální a na běžné nošení úplně TOP. Já v poslední době ujíždím na barvách, ale o tom bude jiný článek a jiná paletka. V paletce je 15 stínů po cca 1,4 g, kdy 6 stínů je matných a zbytek saténové až třpytivé. Abych jen paletku nechválila, tak pro mě jediné mínus, aspoň zatím, je, že nejsem kreativní s touto paletkou a výsledek mého denního líčení se mi zdá snad pořád stejný, ale opět je to možná i tím, že když jedu v barvách, tak vidím ty rozdíly a tady jsou to jen drobné niance, kdy balancuji mezi barvičkami.


Zachytit reálné barvičky v tomto období je těžké, ale řekla bych, že na této fotce se to celkem povedlo. Pro mě top jsou stíny Stark, Blonde, Baby, Zone a Steady, jelikož jsou na denní líčení a je jedno co zrovna chcete. Jediný stín, která je problémový je Pop, ale jak jsem viděla u Lucky a vyzkoušela, člověk mu pomůže nanášením prstem a je po problému.  


Paletku využije milovník UD a někdo miluje přirozené líčení a nemá podobné stíny, ale myslím, že i já, která má více neutrálních paletek po ní sahám velmi často a to myslím vypovídá o všem. S výdrží stínů nemám žádný problém, ale musím podotknout, že jsem si zvykla denně ji používat.



Tak pro dnešek je to asi vše, na začátek se nemá nic protahovat a ani natahovat. Jen mám otázku :) Máte Gwen paletku a jak jste spokojeni?

Vaše Lenea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate