Stránky

úterý 20. května 2014

Milované tvářenky

Moje závislostí je poslední dobou kosmetika. Před třemi lety mi stačily jedny stíny, make up, řasekna a jedna rtěnka. Teď se mě raději neptejte kolik čeho mám :), nechci to zjistit ani sama.

Tak jdeme k tvářenkám, v současné době mám 10 samostatných tvářenek, každá je jiná jak uvidíte na fotkách a detailech jednotlivých odstínů.


Jdeme na to??


Dermacol DUO tvářenka,číslo 1

























Essence, happy holidays, 01 suger plum fairy






Essence, silky touch blush, 60 life´s  cherry


























Essence, cookies a cream, 01 CAKEPOP, THAT´S TOP!


























NYX, PB25 pinched

























Sleek, 923 pomegranate


























Milani, 07 Love Potion


























Famous, Penelope


























Sleek, Lace 367


























Inglot, 470 - oční stín


























Odstíny v realitě, dejme tomu, že vypovídají o tom jak vypadají ve skutečnosti.



Nejraději a nejvíce používám: 

  • Essence, cookies a cream, 01 CAKEPOP, THAT´S TOP!, 
  • Milani, 07 Love Potion  a 
  • Sleek, Lace 367
Jaké tvářenky máte nejraději vy?

Lenea

6 komentářů:

  1. Zalúbila som sa do všetkých, ale tá od Milani vyzerá skvele! :)
    http://werushberry.blogspot.sk/2014/05/spring-giveaway.html
    Giveaway:))

    OdpovědětVymazat
  2. Ano je skvělá, jen pozor je fakt pigmentovaná, takže opatrně otřít a já ještě ofouknu či otřepu štětec :))) ale miluji ji :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jen si uzivej a nakupuj dalsi tvarenky a dalsi:)))) Krasne kousky mas, libi se mi vsechny:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Neee už žádné :) pěkně využívat co mám :)) chudinky jsou v krabici :) co jsem si udělala na skladování :) kosmetiky :) už se ani jedna nevleze :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobrá, že odoláváš té dnešní nabídce:)

      Vymazat
    2. No branim zuby nehty... ale nedari se moc... jen nemam s kym menit .. kamosky na liceni nejsou tak to nemam kam posilat dal ;))

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate