Stránky

pátek 30. května 2014

Novinky, které mě zaujímají ...

Tento týden byl hodně náročný a tak sem si zpestřila páteční večer hledání novinek, který bych si koupila, či které si koupím:). Čín začít?

Ve stresu je potřeba pečovat o pleť o to více, a tak mě asi i z tohoto důvodu zaujal Arganový olej. Dívala jsem se na něj i u RYORU a nevím, který si koupit?? Pokud máte zkušenosti dejte mi vědět pod článek. Budu ráda za každé porovnání či radu :).

Známým ARGANEOL - arganový olej 50 ml. Zatím jsem žádný nezkoušela, ale co jsem četla a slyšela, tak ho všichni chválí.

Cena tohoto oleje je 439 Kč

CHARAKTERISTIKA:
  • 100% čistý rostlinný olej s antioxidačními a hydratačními účinky
  • Lisováno za studena v marocké ženské manufaktuře fungující na principech Fairtrade
  • Příjemná vůně s lehkým oříškovým tónem
  • Rychlá vstřebatelnost, sametově hebký efekt bez zanechání mastného filmu
  • Nedráždí citlivou pokožku
ÚČINKY NA POKOŽKU, VLASY ČI NEHTY:
  • Silný antioxidační (anti-aging) efekt - vysoký obsah vitamínu E a skvalenu
  • Hloubková hydratace a výživa - sametově hebká pokožka ihned po aplikaci
  • Vyhlazování vrásek - podpora tvorby kolagenu a elastinu v pokožce
  • Navracení přirozené vitality a lesku vlasů – výživa vlasů od kořínků až po konečky
  • Snižování tvorby kožního mazu - až o 70% nižší tvorba kožního mazu již po 14 dnech
  • Brání vzniku třepivých nehtů – poskytuje nehtům a nehtovému lůžku přírodní výživu
  • Léčebné účinky - ekzémy, akné, lupénka, sluneční popáleniny, podráždění a záněty pokožky
PRO KOHO JE VHODNÝ?
  • Všechny typy pleti - např. i citlivá, snadno se mastící, problematická, suchá, zralá...
  • Všechny typy vlasů - např. i suché, lámavé, s roztřepenými konečky, snadno se mastící...


Už se těším na opravdové léto a tak moje oko potěšily laky od Dermacolu se svěžími barvičkami.

NEON NAIL POLISH - NOVÁ KOLEKCE 2014 
Neonové laky na nehty

Laky dodají nehtům zářivý neonový vzhled. Lehce a rovnoměrně se nanášejí. Perfektně k nehtům přilnou a snadno zasychají. Dobrá odolnost proti oděru. 11 zářivých odstínů. Limitovaná kolekce.




Dermacol dále v novinkách nabízí EXPRESS NAIL POLISH REMOVER

Expresní odlakovač na nehty, který je dermatologicky testovaný, bez acetonu a  je vhodný pro přírodní i umělé nehty.

Rychle, snadno a důkladně odstraní lak z povrchu nehtů. Jemné složení s mandlovým olejem je šetrné k nehtům, jejich lůžkům a jemné kůžičce v okolí nehtů. Vyživuje nehty a zabraňuje jejich nadměrnému vysoušení.


Balení: 120 ml, 59,00 Kč 

Tak jsem na něj zvědavá jak se především popere s pískovými laky :)




Při hledání novinek mě zaujali laky od značky OPI. Tuto značku jsem nyní i viděla na FB u Mikrosvět by Ellen.  Mě zaujala barvička Too Hot Pink To Hold 'em, ale zároveň mě odrazuje cena laku. Tak uvidíme co zvítězí :))


A do je dnes vše přátelé :)

Lenea

3 komentáře:

  1. Olej vypadá strašně lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi líbí ... ale přemýšlím, cena je velká :) uvidíme zda bude tento nebo od RYORU :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak olej objednan z missha .. tak jsem zvedava :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate