Stránky

neděle 18. května 2014

18.5.2014 DM základní potřeby

Ahoj holky, první nákupy tento měsíc ... Pár věciček jsem si koupila opakověně, a to jsou přípravky na vlasy od Pantene,Timotei, ubrousky a Ebelin čistící tampónky.

Co se týká šampónů, tak je to moje druhé balení a na moje středně až více se mastící vlasy jsou ideální. Vlasy mi nemastí a dokonale umyjí.


Dále jsem si koupila od Essence Long lasting eye pencil odtínu 17  TU TU  TOUQUOISE  a 09 COOL DOWN. Tužky jsem od ještě nezkoušela kromě ruky, kde vydržela i razantní otírání, tak uvidíme, jak se mnou zvládne celodenní pracovní nasazení.


Poslední jsou ubrousky od Balea a poštářky (není co řící, prostě odličovací polštářky).

Uvidíme jak budu spokojená s tužkami a dám vědět pod článek :)...




Dnes to byl po dlouhé době kratší článek, ale nebojte se budu zase přispívat.

Napište mi o čem by jste rádi četly? Nebo na jaké téma se mám příště zaměřit.

Lenea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate