Stránky

pátek 11. dubna 2014

Sleek - paletka Garden of Eden

Ahoj holky, blogerky a youtuberky :)

jak jste mohli již vidět, tak jsem si koupila Sleek paletka Garden of Eden. O Sleeku jsem hodně četla, viděla a slyšela a tak jsem neodolala a koupila si i já paletku a to z limitované edice. Když budu počítat můj druhý kousek ze Sleeku tak má dvě paletku a Sleek barva na rty - Pout Paint. Na Sleek jsem slyšela jen chválu, že jsou máslovější a ano jsou skvělé, to musím říci na hned na začátek. Další paletkou je limitovaná edice del mar Volume 1, která je v matné podobně a prášivější a dle mě méně pigmentová paletka než Garden.



Jelikož jsou na internetu nejen popisy krabičky, vidět jak dané odstíny vypadají na očích či ruce, tak tomu to se věnovat nebudu. Co bych ráda v rámci tohoto článku napsat jsou mé vlastní pocity.

Stíny jsem použila s primerem Nars, Urban Decay a následně i bez primeru. Co mohu říci, tak stíny drží výborně i bez primerů klidně 10 a více hodin a to si někdy i omylem protřu oči.

Teď bych se zastavila u jednotlivých odstínů.
Gates of Eden - tento stín jsem si zamilovala, sice bych řekla, že podobný je i v Naked 3, ale takových odstínů není pro mě nikdy málo. Krásně oči zvýrazní a oživí jakoukoliv barvičku a dá ji šmrnc.

Eve´s kiss - studená růžovo-fialová se stříbrným odleskem, miluji :D no asi všechny :D nedokáži říc, kterou barvu bych nemilovala. 

No zase upřímně :) asi odstín Flora bych nemusela mít :).

Paradise on earth - tmavší nafialovější  barva se shimmerem. Mám velmi ráda barvičky, které mají shimmer (odlesky) ať mluvím česky :). 

Python - čokoládová hnědá, tmavá s metalickým odleskem

Forbidden - šedá s malinko fialovým nádechem, v základu je matná a obsahuje pidi zlaté třpytečky. Trochu hůře se nanáší, chce to trochu trpělivosti a více vrstev, aby stín nepůsobil jako křída. Jinak se mi ale odstín strašně líbí a také patří mezi mé oblíbené

Flora - matná tmavě hnědá (možná až trochu s vínovým nádechem). Z matných odstínů dobrá pigmentace, na to že je to matný stín. Sice barva není pro mě až tak příjemná.

Entwined - v základu je barvička matná, ale obsahuje maličké třipytky do zlata.

Adam´s apple -odstín je velmi jarní a svěží, bohužel tím, že je odstín je matný, tak je pigmentace minimální jako u ostatních.

Fig - světle zelená s metalickým odleskem. Odstín je máslový (hurá) a díky tomu se skvěle nanáší a drží, ne že by ostatní nedrželi.

Evergreen - zářivá středně zelená s metalickým odleskem, která se mi nejvíce líbí z odstínu zelené. Musím se naučit nosit výraznější barvičky, už díky nové paletce del mar :).

Fauna - mechově zelená s metalickým odleskem, jooo lesk:) asi se nemusím opakovat :).

Tree of life - matná tmavě zelená, velice intenzivní, tak tuto jsem ještě nepoužila a nedokážu říci, zda ho budu nosit :).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate