Stránky

neděle 6. dubna 2014

DIY sklenice na štětce

 Ahoj holky, nejsem první a ani poslední, kdo poradí, jak udělat dekorativní stojánek na štětce. Stačí sklenice od vyhořelé svíčky jakéhokoliv tvaru. Já použila od Air Wick Touch of Luxory.

Do sklenice nasypeme kamínkovou drť, kdo chce ušetřit tak myslím, že by šla i rýže :) či kuskus.

Já jako podklad a vyplnění sklenice jsem použila kamínky z Kika například takové (89 Kč). Bílou a černou barvu, jelikož mám bílou koupelnu a barevné doplňky ladím dle nálady.

Pak již stačí jen nastrkat štětce a položit na místo učení :).

Hodnota??
Svíčka je recyklace - 0 Kč
Kamínky - mě stačila jeden box na všechny .... pomíchala jsem tři, ale využila jsem zbytek na další dekorace v bytě - 89 Kč.


Příklady kamínků...

koupíte i na www.kika.cz




5 komentářů:

  1. Bezva tip! já mám štětce v kyblíčku obaleném tapetou, kterou mám na zdech ve svém pokoji, ale líbí se mi i tvůj DIY nápad. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. já se líčím v koupelně, takže já max na sklenice nalepit obklady co mám :D ... jinak polepený kyblíček chválím...

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pekne. Ja se nestacim divit.. Ja mam totiz pocit, ze jsem tvuj blog navstivila kdysi daaavno a mela jsi tu jeden, dva clanky a pak dlouho nic, je to mozne???:-O

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, no já jaksi jsem workoholik :) a na web mi moc času nezbývá a o víkendech jezdím na chatu ... kdy bych mohla publikovat, ale pořád si říkám, že musím nastavit nějaký systém :) a pak půjde vše. Jinak je to možné :) že tu dlouho nic nebylo z toho začátku :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, to chápu.. Já kdybych většinou nepracovala celý den za pc, tak bych se blogu také nemohla tolik věnovat.. No fakt, prostě nikde nic a teď čučím, kolik tu máš zajímavostí:-D

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate