Stránky

sobota 12. dubna 2014

Kupuji, kupuješ, kupujeme ...

 Rozhodla jsem se dnes koupit si hlavně kokosový olej bez vůně kokosu :). Hurá konečně byl v DMku. Velikost je 400 ml cena 199 Kč. Už jsem si ho použila na lokty, které mám hodně vysušené. Tak uvidíme, jak moc mi bude pomáhat. Chci se podívat i na vaření s tímto olejem.

Další co jsem zkusila byl nápoj Firefly natural drinks, podle nápisu je detoxikační, tak proč to nezkusit :). Popíjím ho při psaní tohoto článku s pocitem, že moje tělo se čistí :). Ne mohu říci, že byl chutný trošku jak to říci trpký ale to díky ingrediencím.

Další produkt je sprchový gel Exotic shower od Balea. Vúně je jemně ovocná a po koupeli trošku vůně zůstává na pokožce. Co je pro mě výhoda, že tento gel budu používat i při holení, jelikož vytvoří takový film podobný pěně na holení.















Složení nápoje - samé dobrůtky :) a cena ve slevě 25 Kč. No výborný co více dodat.

Určitě bych si ho koupila i za plnou cenu, třeba příště, když budu v DM.

Co říci ke kokosovému oleji, která je 100 % BIO??

Zatím jen to, že jsem ráda, že vyrábějí tento olej i bez kokosové vůně, sice ji mám ráda, ale čeho je moc, toho je příliš.



















Sprchový gel v detailu :), jediné co sem čekala, že se pěna vytvoří hned po stisku trysky, ale spíše je to až v okamžiku, když se dotkne dlaně či ještě o sekundu později.


Vůně je úžasná, i když nevydrží déle jak dvě hodiny po umytí, ale co :), který gel vydrží??




































Používáte kokosový olej? Dejte mi inspiraci pro použití a vaření.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate