Stránky

středa 9. dubna 2014

Chanel coco Mademoiselle - moje vůně

Dlouho sem hledala parfém, který by byl jako já, či spíše dotvořil moje já. K výběru tohoto parfému mě přivedla kamarádka, která o něm básnila a tak při výletě do Prahy sem neodolala a zašla do Sephory a byla moje.

Při hledání na intenetu jsem objevila i toto promo video a je skvělé a tak ho musím přidat.




                                                                 
Chanel Coco Mademoiselle parfém 7,5 ml

Sebevědomá, přátelská, sexy a aktivní mladá žena, která má šarm, uvítá tuto svěží, příjemnou a sexy vůni. Nechte mluvit vůni za Vás.

Složení
Hlava - sicilský pomeranč, kalabrijský bergamot
Srdce - raní růže, orientální jasmín
Základ - indonéské pačuli, haitský vetiver, vanilka z Réunionu, bílé pižmo.

Pro začátek jsem si koupila parfémovou vodu 30 ml, ale můj další krok bude parfém. Už vím, že jsem se zamilovala.

A jakou vůni máte rádi Vy?? 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate