Stránky

úterý 8. dubna 2014

Limitovaná edice Sleeku Del mar Volume 1

 Ahoj holky, dnes mi došla paletka od Sleeku z limitovaná edice Del mar Volume 1. Cena paletky byla 295 Kč a byla shopu http://www.lovelyhair.cz/. Objednávala jsem zde, jelikož byla paletka dříve dostupná než jinde. Co můžu pochválit je rychlost doručení po platbě předem, byla do 2 dní.

A teď rychle k paletce. Stíny jsou pastelové, pigmentace trošku slabší než u paletky Garden of Eden, ale více uvidím až při zkoušení.

Jinak paletka mi nabízí stíny, které nemám v dosud v žádné paletce a je obsahuje dle mě letní a jarní barvičky.





Těším se na testování a zkoušení.





Jelikož je večer nefotila odstíny na ruce :( vypadaly špatně :) uvidíme zítra :) jak budu stíhat.

9 komentářů:

  1. Pěkné barvičky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Na první pohled se mi moc nelíbila, ale po minutě zírání do monitoru jsem jí přišla na chuť --> asi si ji pořídím stejně jako další pount paint (mam 4 a furt není dost barev :D)

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já váhala, ale mám jen Gardenku jen od Sleeku, tak jsem si řekla, že na léto a jaro ideální ..

      Vymazat
  3. Ta limitka vypadá opravdu povedeně :) Chtěla bych tě také pozvat do mé první giveaway http://beauty-an.blogspot.cz/2014/03/giveaway-slevove-kupony-do-eshopu.html jestli chystáš pořídit něco nového od Sleeku, mohla by se ti hodit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano limitka je povedená, jen maličko méně pigmentovanější než Garden

      Vymazat
  4. Krásné barvičky, ale nevyužila bych je. Zato ten Pout Paint mě neskutečně láká. Jsem zvědavá na recenzi.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. NO Pout Paint sem dnes zkusila drží, ale blbě se mi nanášel :( tak zítra zkusíme štětec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže Pout Paint :) první zkušenost :) skvěle drží a mizí přirozeně :) takže skvělá :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate