Stránky

pondělí 17. března 2014

Carmex versus Blistex


Další recenze se bude týkat dvou balzámů, které chválí nejen české blogerky, ale především zahraniční. Tak jsem neodolala a koupila si taky. První byl Carmex v "základní" verzi. Co mohu prozradit na začátek, již mám další v tubě s jahodami.

A teď k hodnocení jednotlivých produktů.


První na řadě je Blistex, koupila jsem si sadu tří vůní a můžu říci, že ani jedna mě nezaujala :(. Co se týká velikosti je super do kabelky, ale ztrácí se :). Konsistence je maličko tužší než Carmex v tubě. Po nanesení jsou rty vláčné, ale brzo se tento pocit ztratí. Rozhodně rty Vám nevyléčí a nedodá rtům dlouhodobě zvláčnění. 

Cena versus kvality .. dle mě je cena vysoká, na to co Blistex dělá, to si raději koupím levnější a udělá mi stejnou službu.























Další v pořadí na hodnocení je Carmex. Jako první jsem si koupila kalíšek a následně v tubě. Mohu říci, že příště si koupím zase kalíšek, zdá se mi kvalitnější i přes skutečnost, ze do ní vždy musím strčit prst a někdo může mít problém s bakteriemi.

Kvalitě versus cena

Carmex jsem koupila okolo 100 Kč a rozhodně budu zase investovat, jelikož mi rty vyléčil i po zimě a to jsem nepoužívala nic jiného. Rty zvláční a pokud máte problémy se rty, tak Carmex použijte večer a budete nadšeni.

Takže příště jen Carmex!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate