Stránky

středa 19. března 2014

Šampony a já

První co bych chtěla říci, než začnu hodnotit šampony, které teď používám, je to že mám zdravé a pevné vlasy, které jsou mastnější.

Před časem sem používala růžový Syoss, nějak mě neuchvátil a tak jsem se rozhodla koupit jiné.

Teď v mojí koupelně kraluje Pantene a Garnier



Něco k Pantene Aqua light: šampón jemně voní, příjemně pění a moje vlasy dokáže krásně umí a nemusím je dva až tři dny umývat.

Šampón používám cca měsíc a půl a pomaličku mi dochází. Budu ho chtít dál? pokud nenajdu jiné lepší, tak ano.


























Jak vidíte Garnier Fructis jsem si koupila ve slevě za 32 Kč. Šampón svěže voní, při porovnání s Pantene, musím, ale říci, že není tak skvělý. Umytí mi vydrží méně. Jinak pěnivost, vůně a cena jsou stejné, když nebudu brát, že jsem Garnier koupila ve slevě.

Takže dnes zvítězil Pantene Aqua Light!!!










2 komentáře:

  1. Pantene chci vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. ja si nemusím vlasy umyť kľudne aj 5 dní a nemastia sa mi :) a to len vďaka zmene šampónov na tie bez silikónov :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate