Stránky

pondělí 2. prosince 2013

Vaření s brandnooz - část první

Milé blogerky, dostala jsem balíček od Brandnooz a neodolala jsem. Hned první den jsem si uvařila oběd z produktů, které jsem dostala. Baliček byl tedy velký .. obsahoval olivový olej, tegliattele, asi 15 balíčků Knorr bohatý bujón a rýži.





V balíčku jsem měla Knorr Bohatý bujón. Bujón želatinové konzistence se lehce rozpouští a snadněji než kdykoliv dříve tak dodá vašemu pokrmu tu pravou chuť poctivého domácího vývaru.




Při svém prvním vaření jsem použila Kuřecí Knorr bujón, olivový olej, čenek a tagliattele. A výsledek?? no úžasný a už se těším na další vaření pro rodinu a přátele.




2 komentáře:

  1. mňam :)) já jsem zatím zkoušela jenom ten zeleninový a zítra budu zkoušet ten kuřecí :))

    OdpovědětVymazat
  2. tak já to mám naopak :) první kuřecí a následně bude zeleninový a asi s kuskusem. Teď jsem na něj dostala chuť :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate