Stránky

úterý 8. března 2016

Péče a já

Dnešní článek je spíše zamyšlením nad tím, jak si čistím pleť. Rozhodně moje doporučení neberte jako dogma, pořád se hledám a hlavně učím.

Kdybych shrnula co mě naučili doma, tak to bylo "umyj se", tímto bylo myšleno jen opravdu umytí obličeje a ospalek, jak se u nás říká. Nikdy u nás nejela péče o pleť, doma byla Nivea a Indulona a ta se použila v případě, že bylo někde něco suchého. Nechci říci, že bychom o sebe nepečovali, ale rodinné zvyky a poměry byly nastaveny takto. Pravdou je, že v rodině u nás převládá mastnější pleť, a tak to umytí bylo nejdůležitější, jo a na akné byl lék, a stále je "kvasnice či kvasnicová maska". Nechci zde rozebírat, jak to bylo, ale spíše se zamýšlím, co bych udělala jinak já mít děti a holčičku.

Bylo velmi těžké si bez zkušeností najít svoji cestu, dnes je to jednodušší díky YT a blogerkám, již jen v tom že mladá slečna může najít, postup jak správně pečovat o pleť, i když  buďme soudní, hledají spíše líčení a modní trendy.

Moje cesta k péči, jakou Vám chci dnes představit, trvala opravdu roky, jediné jsem si sama zavedla, byla návštěva kosmetičky již okolo 20, ne sice pravidelně v té době, ale začala jsem. Nyní chodím co 5 týdnů. Jelikož péče není jen o kosmetičce, snažím se stále najít ten správný postup, kdy výrobky se mění nejen s mojí náladou, ale i počasím.

Asi si již říkáte, kdy se vykecá a začne s tou péčí, co ??

Tak jdeme na to. Moji péči, skoro celou teď, vidíte na fotce. Co se snažím opravdu dodržovat u večerní rutiny jsou následující kroky:

  1. odlíčit oči dvoufázovým odličovačem,
  2. odlíčit pleť mlékem,
  3. dočistit micerální vodou,
  4. 1 - 2 x týdne peeling - většinou ve vaně (miluji Helenu Rubinstein a na fotce není jelikož ji vedu u produktů u vany) a nebo přírodní "enzimatický"  od značky Matis,
  5. 1 x 2 týdne maska - vidíte Lush a novinku v pozadí od Teaology,
  6. po micelárce pleť ještě umyji gelem od Orlane a to s buď jen prsty a nebo s pomocí Clarasonic,
  7. očistím pleť ručníkem (horké či teplé vodě namočeným) a vyhazuji ho denně večer a nebo co dva dny (vyvařuji a když se mi již barevně nelíbí, koupím opět v Pepco či Kika nový),
  8. tonikum,
  9. přípravky na akné a krém od Syncare na noc a Chanel mám nyní na den (ale to více v denní rutině, která je o hodně kratší),
  10. krém či maska na oči (nyní Sisley).




Jelikož mám problematickou pleť, snažím se řešit více i bakterie, tak jsem začala místo antibakteriálního mýdla na Clarasonic používat horkou vodu, kdy ho po použití umyji čímkoliv, ale následně ho přeliji vařící vodou a snažím se vždy po každém použití (což je 2 - 3 x týdně).



Novinkou či snahou u mě doma, je zapojení do péče více přírodních prostředků, začala jsem maskou a nyní již čekám na přípravky, po spotřebování současných, od značky Pevonie, tak uvidíme, jak mi budou sedět. Masku jsem zkusila jen jednou a měla jsem velmi příjemný pocit, více až později.



Co Vy a Vaše cesta za péčí? 

Lenea

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate