Stránky

čtvrtek 3. března 2016

Setkání s IGholkami


 Dnes rychlo-pohled - náhled na setkání s holkami v Praze. Na setkání jsme se nakonec dohodly s Irčou, Bárou, Jitkou a Verčou. Cíl byl jasný, poznat holky z Instagramu a okouknout jejich novinky, hlavně ty zahraniční.

Jelikož nejsem z Prahy, vstávačka v 4:45 a směr Praha. Foto doplňků nutné, pokud se Vám líbí náramky (rozhodně čekám slovo ANO), tak se podívejte na Instagram Misi a nebo IG náramků. Hodinky od Guess jsou nyní nezbytné, jelikož jsou kombinací stříbra a zlata a já nemusím přemyšlet, jaké mám další doplňky.



Foto kabelky? proč proboha si říkáte, není na nic světoborného ... no kdo zkusil její váhu, pochopil by. Prostě ta kosmetika se pronese. Váha kabelky, no jako měla snad 10 kg :-D.


Setkání klasicky bylo domlouváno: Dárečky nebudou? ne?? poslední den, tak nějaké maličkosti :D a takto to dopadlo :D...

foto od Irena.Dragounová
Pohled na dárečky z jiné stany, opravdu toho nebylo málo a všechny potěšily, jelikož byly od srdíčka.



No a po kávě, dárečcích začalo to  hlavní ... holky vytaste své zbraně. Vše nešlo zachytit, ale můžete vidět, že jsou to samé krásky, jak věci tak holky :D

Foto by Irena.Dragounova


Jo kosmetika a pokec člověka zmůže a tak byl nutný přesun do Cacao Praha a můžu říci, že oběd byl luxusní. Foto nevystihuje kvalitu a chuť tohoto jídla :D.


Čekaly jste, že bych si nic nekoupila? Opravdu?? Vše není moje, ale v Sephoře jsem si koupila Urban Decay Naked 1 a Naked 3 a moji nejmilovanější bázi pod oční stíny od Sephory, zbytek jsou věci pro kamarádku.



 Nakonec dárečky od holek, nejvíce mě rozesmála pokladnička od Irči, kdy si máme šetřit, jen záleží na co :D....


Vaše Lenea

4 komentáře:

  1. Taková setkání jsou vždycky příjemná! :) Nebo tedy aspoň mě to vždycky ohromně nabije.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě taky, pokud si s holkami sednu :) a toto bylo úžasné setkání .........

      Vymazat
  2. No to vypadá jako parádní dne, takové krásné šminky a ten nákup a jídlo, mnooo, hezký pěkně!:)) A to vstávání drsné teda..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bylo to fajn, okukovat šminky jiných :D a jídlo vynikající, doporučuji ...no vstávání .... co by člověk neudělal pro šminky

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate