Stránky

čtvrtek 3. března 2016

Balzámy na rty (recenze)

Postupně chci Vám předat i nějaké ty své zkušenosti a názory na jednotlivé produkty, které mám, či které jsem měla. Dnes jsem se rozhodla vytáhnout své produkty na rty, ale bohužel, ne všechny top mám koupeny opět znovu a nebo již nejsou dostupné, ale o tom až dále.

První bych měla zmínit, že pro mě je balzám "péče" o rty a tudíž hledám balzámy, které tuto péči poskytují. V dnešním článku nečekejte balzámy z drogerie. Nechci říci, že v drogerii nejsou dobré balzámy, ale já jsem přičichla k dražším a raději si koupím jeden skvělý, který budu mít stále u sebe, než 10 různých balzámů, které mým rtům moc nepomůžou.

Kdybych měla vyzdvihnout cenově skvělý balzám, který momentálně nemám u sebe, je Carmex. Pro mě vyhovující (nejvíce mi pomáhá) je Carmex v kelímku. Vyzkoušela jsem v tyčince a i v tubičce, ale žádný mi nevyživoval rty, tak jak klasický v kalíšku. Cena je okolo 90 Kč, což je nejlevnější z kolekce, které miluji.

Foto: http://www.kosmetickykos.cz/


Dalšími oblíbenymi balzámy jsou od značky Clarins. Jako první jsem měla z loňské limitky "punťu" - Clarins Daily Energizer, byl to skvělý balzám a kdyby jste ho někde viděly, tak ho holky kupte. Já měla dvě balení (druhé koupeno v Itálii) a byl to požitek nejen při nanášení, ale i na designové balení. Pokud by jste ho někde viděly, piště mi volejte mi, kupujte mi ho.



Teď již k balzánkům, které mám ještě doma. Jsou to balzámy opět od Clarins, a to HydraQuench a Instant light lip confort oil. Pokud se ptáte, proč mám dvě balzámy od stejné značky, důvod je ten, že HydtaQuench je spíše gelovité struktury a druhý olejový.

Takže první se zastavíme u HydtaQuench. Tohoto mám již třetí balení a poslední jsem dostala od úžasné Janičky.  Balzám má aplikátor je formě prodlouženého plastového otevírání s dírkou, ze které teče produkt, který je nanášen plastovou částí. Ráda ho používám na noc, jelikož ho mám na nočním stolku a snažím se ho každý večer použít.


Dalším je Instant light lip confort oil, který jak již název říká je olejíček s medvídkovou pacičkou. Koupit si ji můžete ve dvou příchutích a to Malina a Med (ten mám na fotce). Pokud bych měla říci, který z těchto dvou mám raději, tak je to právě ten olejíček, je mi příjemnější na rtech a hlavně mám větší pocit vyživených rtů. 


Na základě toho, že mám ráda olejíček více než jiné, další zkouškou byl olejíček od Milani. Pozitivem je, že Milani má více druhů chutí či vůní. Jelikož nechci vše dlouze popisovat, tak cenově velmi dostupné cca 190 Kč, efekt je pro mě průměrný, ale co je hlavní, tak mi vůbec nechutná skoro až je mi jeho chuť nepříjemná. V nouzi bude asi dobrý, ale díky tomu, že opravdu mám lepší, tak asi půjde z domu. Co je nemilé, tak po 3 použitích je již popisek oškrábaný a skoro již neviditelný název značky Milani (jó ani ten nevydržel). Plusově hodnotím aplikátor, která je příjemný a i pěkné balení, ale za mě opravdu ne.


Jaké balzámy používáte vy? Stačí Vám recenze tohoto typu a nebo budete chtít příště více popsat plusy, zápory, cenu, velikost? 

Děkuji za názory,

Lenea

2 komentáře:

  1. Take mam moc rada Carmex, ale u mne vede verze moisture plus (delsi tenci tycinka) - spotrebovane tak tri kousky. Nesmi to byt ale zadna z tech barevnych verzi, ta mi prisla podstatne slabsi :( ... A rano All about lips od Clinique. Balzamku mam doma mraky, ale souhlasim s tim, ze postupem casu clovek zjisti, ze vsechny ty Labella, Baby lipsy a jim podobne jsou vlastne pekna slabota ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě mám chvilku Kiehls a ten je taky top, ale mám ho vyzkoušený jen párkrát, ale první pocity taky super ..... a dnes jsem dostala další, tak jsme zvědavá.

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate