Stránky

sobota 8. listopadu 2014

Miluji rtěnky co vydrží

Dnes se zaměříme na rtěnky, které mohu doporučit nejen cenou, kvalitou ale hlavně výdrží. Rtěnky se učím nosit a tak jsem hodně náročná na výdrž. Určitě nejsem jediná, které v tom pracovním shonu nestíhá kontrolovat make-up a zda mám rtěnku dokonalou, mírně ojezenou či zda ji jieště vůbec mám. Co na rtěnkách mám ráda, když ze rtů mizí postupně.

Než se vrhneme na kolekci 4 rtěnek (novějších) zastavíme s u značky L´oréal Paris, kde jsem psala o své rtěnce z řady Nude, tak bych se zastavila u jejich nové řady L’Oréal Paris Collection Exclusive Pure Reds. Tato kolekce nás láká na dokonalé červené rty.

Tato exkluzivní kolekce nabízí dle informací v 7 elegantních čistě červených matných rtěnek. Jemné barevné pigmenty a kvalita Color Riche rtěnka vzorce dle oficiálního popisu vytváří speciální barevnou strukturu. Rich, je vzácný a jedinečný - šitý na míru pro každou ženu.

Rtěnky jsou inspirovány Blake Lively, Zoe Saldana, Jane Fonda, Julianne Moore, Laetitia Casta, Frieda Pinto, Eva Longoria

U nás jsem viděla pouze 6, tedy kromě Laetitia Casta, kterou jsem tedy v DMku nenašla. Bohužel jsem nenašla více informací o této nové kampani, která mě upřímně hodně oslovila :) svým stylem a prezentací a i přiznám se, spojením rtěnky a laku.


Design rtěnky, nechválím jen já, ale mnoho blogerek a youtuberk. Obal je v černé a zlaté barvě a  je velmi elegantní a nadčasová. Obal je mírně žebrované a vypadá jako kůže. Nicméně, to není pravá kůže, ale jen krásná ražba, ale opravdu za tento design body nahoru.

Je pravda, že rtěnek mám hodně :) teda dle mě, a na výrazné moc nejsem, nebo se je učím nosit a tak sem okolo rtěnek dlouho nemusela chodit :D.

A jaké rtěnky tedy přistály u mě v kosmetickém stolečku (či spíše u mě v krabičkách). Tak jdeme na to :) kdo se těší? Ano mám opravdu tři a všechny jsou skvělé a využívám a střídám je denně a asi jiné teď nechci.







Pořadí barviček dle pořadí rtěnek :) Tady na fotce krásně vynikne i obal (ala kůže),



Rtěnka Frieda je do růžova.





Rtěnka na rtech



Rtěnka J Lo





Rtěnka na rtech



Rtěnka Eva´s  





 A rtěnka na rtech :)


Co říkáte na rtěnky Vy? a jaké máte doma?



6 komentářů:

  1. Mám doma JLo, je skvělá. Jen mi trochu vadí, jak moc je parfemovaná. :) Přemýšlela jsem i o Blake, ale já rudou až tak moc neunosím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já k ní tedy nečichala až teď :) no má trošičku zastaralou vůni :)))) no já si říkala, že taky neunosím, ale tahám je denně :) chci se cítit ženštěji :) a tyto rtěnky to se mnou umí :)

      Vymazat
  2. Z této kolekce rtěnku ještě nemám, ale tu z nude používám dost často a je báječná. Myslím, že si nějakou tu rudou krásku budu muset také pořídit :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z Nude řady mám jednu rtěnku, ale rudá řada mě velmi upoutala :) a já podlehla :D

      Vymazat
  3. Já je nakonec kupovat nebudu, chci dvě od Narsu, tak šetřím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to sem pochopila, dle INSTA :) já sem spokojená a dnes sem koukala i na GetTheLouk a chválila je, a ta vím, že je spíše na dražší, ale každý má jiný priority :)))

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate