Stránky

pátek 21. listopadu 2014

Nákup na Ebay a nákupy z wishlistu

Ahoj shopaholičky, kosmetické a nákupní maniačky. Dnes je konečně chviličku čas na maličký článek o nákupech na Ebay.

Před časem jsem zveřejnila malý whislist a teď se k němu vracím. Na ebay jsem si objednala štětce zde. Nebudu polemizovat o originálu, neměla jsem v ruce originál Techniques. Co mohu říci o těchto štětcích po pár použitích je, že jsou zatím kvalitně zpracovány, tak uvidíme po delším čase a hlavně po pár umytí.



O této tvářence a jejím dvojčeti se dočtete zde, kde jsou shrnuty obě verze, tak přeji pěkné čtení.




Tento make-up jsem si zatím nekoupila, zkouším vzoreček a jelikož mám další, tak si ho zatím kupovat nebudu, ne že by mi nevyhovoval, ale musím spotřebovat ty co mám v šuplíčku.

V dnešním týdnu jsem si objednala další věcičky z Ebay a to na doporučení Just be yourself by Petra. Líbily se mi její hodinky a tak jsem si doobjednala i pásek.

Hodinky 



A tento pásek, který mi ladí s hodinkami :) a již koupenou kabelkou a kozačkami.



Tak dnes je to všechno, snad se Vám libí co jsem si koupila. Určitě to není poslední nákup na Ebay.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate