Stránky

sobota 8. listopadu 2014

TAG - blogerký tag

Dnes jsem se rozhodla pro svůj první TAG a je jím blogerský tag, kde na sebe prozradím pár maličkostí, kdy se první zaměříme na blogy, které sleduji a třeba časem se dovíte více? Uvidíme.

Série tagů budou takové čtení ke kávičce a proto tento obrázek :), abychom se naladili /o kdyby to četli i pánové/ všichni na pohodu. 

Nevím zda díky tomuto tagu najdete nějaké zajímavé jména, tak jdeme na to? Ano není na co čekat.
1. Který fashion blog ti přijde nejvíce inspirativní?
Tak, hned u první otázky jsme sem přemýšlela snad hodinu :D ne přeháním, ale fashion blogy moc nesleduji, ale díky blogerce roku a to Style Cookbook, VOGUE HAUS a Ejvi Freedom.

2. Který z novějších blogů tě za poslední dobu nejvíce zaujal?
Tak díky tomu, že jsem začala sledovat Instagram, tak jsem našla s0bi, která si založila nedávno blog, hurá, takže se podívejte na její úžasný blog! Na Istagramu ještě je hodně zajímavá Martina Franková a nesmím zapomenout na Zlatosferu.

3. Jaký blog sleduješ nejdéle (+ od kdy)?
Tak upřímně nepamatuji si svůj první blog, ale hodně dlouho sleduji LuckuPeťu, GetThelouk, Mám pocit, že první blog, na který jsem narazila, si opravdu nepamatuji, ale již to je více jak dva roky. Od té doby sem se stala posednutou kosmetikou a líčení, a nechápu, jak jsem mohla předtím chodit nakupovat naslepo, teď když nakupuji, tak vím co chci, a nebo něco nového, abych to zrecenzovala.

4. Blog, na kterém se ti nejvíce líbí fotografie?
Nejkrásnější fotky s ohledem na téma, které sleduji má podle mě ILoveMakeUp, CosmeticsAndThings, dále se mi líbí My Secret, ale samozřejmě je hodně dalších blogerek KISSBOOK

5. Kvůli kterému blogu nejvíce utrácíš?
Kvůli všem dohromady, ale největší viníci jsou ILoveMakeUps0bi a další a další :).

6. Jaký blog tě uklidňuje?
Asi každý, který si čtu :) jelikož ráda se probírám blogosférou.

7. Který blog ti přijde nejvtipnější?
Lucka a Moora, to jsou takové dvě stálice, u kterých pravidelně poprskávám monitor.

8. Jaký blog s nail artem nebo laky máš nejraději?
Blogy a fotky s nail artem sleduji a obdivuji, jak mají ty holky krásně nalakované a nafocené nehty... rozhodně Alča z Alice in Wonderland a Malý koutek krásy. Moje jsou kratké a nevzhledné (dle mě) a tak se ráda kochám jinde.

9. Nejoriginálnější blog?
Tady zase zmíním dandelijon, je pro mě nový, ale o to zajímavější a dále se mi hodně libí KISSBOOK.

10. Na jakém blogu čteš nejraději recenze?
No asi hledám spíše dle produktu, který si chci koupit. Nemám problém hledat i na zahraničních stránkách. Vím, že je velmi těžké nafotit některé produkty. Některé blogerky hodně fotí složení, ale to já upřímně neřeším, spíše mě zajímá zda produkt dělá to co slibuje :) a jeho kvalita.

11. U jaké blogerky nejvíce obdivuješ líčení?
Hodně se mi líbí často netradiční a extrémní líčení u ILoveMakeUp a pak tutoriály od GetTheLouk.

12. Co bys vzkázala všem blogerům a blogerkám, kdyby to šlo?
Blogujte, protože vás to baví. Myslím si, že blogerky, které sleduji já blogují pro radost. Možná u některých mladších, bych asi našla, že blogují jen proto, aby dostaly kosmetiku a věci na recenzi.

Tak snad Vám tento první tag přinesl něco zajímavého a blogy, které třeba ještě neznáte. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate