Stránky

pátek 15. srpna 2014

Spotřebováno versus nakoupeno

Zdravím milé blogerky, youtuberky a možná nákupní maniačky :) spíše v oblasti kosmetických věciček. Dnešní článek je trošku jiný než obvykle a to nákupní (který někdy někdy mám) s článek týkající se spotřebovaných produktů (ty nepíši). A proč ta změna? Nějak se mi sešly (to se stává, když někomu dochází něco oblíbeného, tak nevím proč se divím :)) dvě věci stejné a přesto rozdílné. Z fotky je jasné o jaký produkt se jedná. O svém oblíbeném "parfému" jsem již psala zde a tak nebudu nebudu již vracet.

A v čem jsou výrobky rozdílné? Spotřebovanou mám parfémovou vodu 30 ml a teď jsem si nově koupila 100 ml ... jelikož jsem si danou vůni zamilovala. Možná si někdo řekne, tak velkou a tak drahou vůni? Na co? ale na moji obranu musím říci, že jinou vůni nemám a používám jen tuto jednu. Trošku mě překvapilo, že ve Fannu, když jsem se zeptala na poměr parfému v toaletní a parfémové vodě, ni slečna nedokázala odpovědět. 

























Je pravda, že když sem pro zajímavost procházela internet, tak u dané vůně jsou poměr nikde nenašla. Obecně je poměr následující:
  • Parfém (extrakt) - obsahuje 15 až 30 % vonné parfémové kompozice v koncentrovaném lihu (alkoholu).
  • Parfémová voda (Eau de Parfum, EdP) - obsahuje 8 až 15 % vonné parfémové kompozice v cca 85-90% lihu.
  • Toaletní voda (Eau de Toilette, EdT) - obsahuje 4 až 8 % vonné parfémové kompozice v cca 80% lihu.
Můžu říci, že mě doposud nezaujal jiný parfém, tolik jako tento. Do komentářů mi napište, jaký používáte Vy a čím Vás uchvátil.

A co si neodpustím pár fotek na potěchu oka :).

  






3 komentáře:

  1. Já mám oblíbených vůní víc, ale pokud bych měla vybrat fakt jen jeden. Tak moje vůně číslo jedna je YSL Elle. Nevím čím mě zaujal, prostě je nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já nějak zatím jiným nepodlehla :) ale všechno jednou přijde :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moje nejoblíbenější vůně je Chanel Chance (ta růžová) a nedávno jsem od kamarádky dostala vzorek Dolce & Gabbana - Rose The One, která opravdu voní jako růže :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate