Stránky

pondělí 11. srpna 2014

Kosmetika Glazel

www.bestmakeup.cz 
Milé blogerky a možná i youtuberky, přeji super den :) u nás prší (při aktualizaci článečku) a jelikož je pozdě večer, tak je i tma jak ......... Nejsem moc zběhlá v recenzích a tak případně omluvte kvalitu, ale snažím se zlepšovat. Doufám, že recenze bude pro Vás přínosná a třeba poznáte něco jiného než jsou značky v drogériích. Jedná se o značku Glazel, o které já osobně jsem se dozvěděla celkem nedávno.. a to díky eshopu www.bestmakeup.cz. Dle infomrací na shopu je kosmetika GLAZEL z Polska a specializuje se na výrobu profesionální kosmetiky pro vizážisty, tzn. že mají velmi kvalitní produkty pro náročné zákazníky. Jejich ambasadoři jsou nejlepší polští vizážisté. GLAZEL spolupracuje s profesionálními salóny krásy, se školami makeupu, tance a s fotografickými ateliéry, ale i s individuálními klienty. Nevím, zda danou kosmetiku znáte, ale myslím si, po vyzkoušení, že je jedním slovem SKVĚLÁ.

Na internetu je mnoho úžasných fotografii a videí, které se týkají kosmetiky Glazel. K nahlédnutí třeba zde,  zde a nebo zde či zde. Při prezentaci této značky je vidět kvalita daných produktů a já po vyzkoušení mohu jen doporučit. 

Okolo této značky jsem kroužila dlouho, ale nějak sem pořád přemýšlela zda vyzkoušet či nevyzkoušet. Ráda než si něco koupím, tak si kosmetiku ráda "osahám", ale bohužel u eshopů to bohužel nejde. Proto jsem byla velmi ráda, když jsme se s Luckou domluvily na malé recenzičce s tím, že mi zašle nějaké produkty... Jelikož sem dostala jak vidíte dole na obrázku pigment a lesk, rozhodla jsem se rozdělit produkty a věnovat jim samostatný článek. Snad Vám pomohu se rozhodnout, zda zkusit kosmetiku Glazel či ne. 
První bych se chtěla zastavit u pigmentů od dané značky a hlavním důvodem, je že stíny používám denně, ale lesk většinou střídám se rtěnkou.



Pokud používáte pigmenty, tak doporučuji nejprve nalíčit oči a až poté tvář, nebo tvář překrýt např. papírovým kapesníčkem, abyste zabránili padání stínu na make-up. Pro intenzivnější odstín je vhodné použít bázi pod oční stíny. Na ruce jsou pigmenty vyzkoušeny bez báze a skvěle si sedly a vydržely celý den. Líčení s pigmenty dodám, jakmile budu mít pěkné fotečky :).



Tento pigment je velmi jemný se sametovou texturou s odlesky do zlata. Pigmenty jsem již několikrát použila, ale nestihla nafotit líčení, ale dočkáte se. S pigmenty jsem se dosud nesetkala a tak nanášení bylo pro mě velkým dobrodružstvím, ale když jsem použila štěteček z bestmakeupu (úsměvné je, že je na rty), tak se pigment krásně přichytil na štětec a krásně se dal přenést na oko.



No proč používat štětce jen na to jsou psané, život je přece plný zajímavostí a inovací, tak jsem odzkoušela něco jinak.



Pigmenty jsou skvělé lesklé, což miluji a daný pigment splňuje všechny mé představy. Co mě velmi překvapilo, je výdrž pigmentu po použití báze. Pigment nanesený v lince na černý základ ..... krásně vynikne.

Bez make-upu .. jen nalíčené oči a obočí































Linka .. se zlatavým odleskem Glazel pigmentu ...... co na to říkáte? Líbí se ? 






















Použité produkty při líčení
























Používáte pigmenty? Jaké?


Vaše Lenea

2 komentáře:

  1. No tak na te cerne lince to je bomba, i samostatne je odstin pekny, ale na te cerne fakt vice vynikde. Nemas nejak moc dolu ten konec linky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj vypadají fakt super... linka je rovná a proto jde spíše dolů .... zkoušela jsem jiný typ ... ne s ocáskem nahoru :)

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate