Stránky

neděle 24. srpna 2014

První dojem ze značky E- STYLE

http://chriscosmetics.cz/

Přeji pěknou nedělí, pro mě trošku marodící, ale o to lepší pro Vás :), jelikož mám čas na napsání článku o kosmetice E-style, kterou jsem si objednala na zkoušku z jejich shopu a objednávka dorazila překvapivě velmi rychle :) asi do dvou dnů od objednání a zaplacení převodem. Nevím zda všichni znáte kosmetiku E-style a tak bych první zmínila něco o ní.

Značka E-style je řadou společnosti Chris, která vznikla v roce 1992, značka E-style byla uvedena na trh v roce 2014, která je představována především na internetovém shopu a v současné době i mnoha blogerkami, které dostaly tuto značku k vyzkoušení. Značka E style je spojením krásy a elegance prvotřídní kvality za dostupné ceny dle prezentace, k tomuto bych se vyjádřila následně po testování. Dnes Vám přinesu jen první dojem. Výrobky E style nejsou testovány na zvířatech a neobsahují složky živočišného původu.
V rámci prohlížení jejich shopu jsem si vybrala následující produkty: 
  • Rtěnka - SHEA BUTTER & VITAMIN LIPSTICK
  • Trio stínů - INTENSE COLOURS EYE SHADOW TRIO
  • 3 tužky na oči - WATERPROOF EYE LINER
  • 1 tužku na oči - KAJAL EYE LINER
Baliček přišel v obálce a v bulinkové folii, takže produkty byly pěkně ochráněny. Při objednávce nabízel shop dárek, čekala jsem všechno, ale dva aplikátory na oči tedy ne!!! Upřímně raději žádný dárek než tento. 

Zpět k produktům a jaký dojem by na mě udělaly. První co mě zaujalo byly oční stíny z řady INTENSE COLOURS EYE SHADOW TRIO, kterou nabízejí v 5 odstínech. První dojem z nanášením prstem je, že jsou skvěle pigmentované a ubrouskem od Balea nešly jen tak setřít, ale uvidíme po aplikaci na oči a jakou budou mít výdrž. Těšte se na líčení v těchto barvách. 












































Jako další sem si koupila tužky na oči, no nekupte to za tu cenu :) 52 Kč - WATERPROOF EYE LINER a 49 Kč - KAJAL EYE LINER. Jak již sem psala výše, tak jsem si koupila 3 voděodolné a jednu kajanovou :) tož uvidíme, jak se u náš říká.


Tužky jsem jen zkoušela nanést na ruku a následně je budu používat a určitě ji uvidíte v denním líčením. Fotka po nanesení je vidět na fotce pod:


Fotka po nanesení a několika přetření cca 5, kdy jsem chtěla tužky vymazat, tak aby bylo vidět, jak bude vypadat linka po několika hodinovém nošení.


Jako poslední produkt bych chtěla zmínit rtěnku -SHEA BUTTER & VITAMIN LIPSTICK, která nejen pěkně voní, ale především rty zvláční, což u této levné rtěnky bych nečekala.



12 komentářů:

  1. O této značce jsem zatím vůbec neslyšela, tak jsem zvědavá, jak na tom produkty budou.. zatím vypadají dobře, hlavně stíny a tužky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak zkouším hodně dlouho již a jsem spokojená nejvíce se stíny, ale i tužky :) jsou hodně odolné :)

      Vymazat
  2. No já taky :D dnes se mi malovat s chřipkou moc nechce :) ale zítra musím do práce a tak budu potřebovat pomoc :) vypadat zdravě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní/slečno Štajnerová, velmi nás mrzí, že došlo k této situaci s dárkem. Hodnota dárků se zvyšuje s výší objednávky. Měla jste nárok na balení 2 ks houbiček nebo 2 ks labutěnek. Vzhledem k tomu, že jste si objednala oční stíny, asistentka uznala za vhodné přibalit Vám raději oční aplikátory, které lépe využijete, ale mělo to být celé balení, tj. 5 ks. Doufám, že jste s našimi produkty spokojena a díky tomuto drobnému Faux pas na nás nezanevřete. Napravíme to hned v příští objednávce .-)

      Vymazat
    2. Asi jsem vybíravá :) a aplikátory na oči nepoužívám od střední školy :), ty bych asi z dárků obecně vyřadila, jinak jsem byla s objednávkou spokojena :) a šlo o produkty než o dárek..... Je pravda, že houbičku člověk využije v jakémkoliv věku :)

      Vymazat
    3. Vybíravá to ne, ale co člověk to názor a každému vyhovuje něco jiného. Je těžké vyhovět všem :-) U Vás máme velký vykřičník a poznámku aplikátory NEEE :-) U menších objednávek to jsou spíše pozornosti.
      Já se třeba spokojím s čímkoliv když si objednávám pro sebe jinde v eshopech, i když mi to třeba k ničemu není, připadá mi to milé. Třeba někomu daruji apod. Eva V.

      Vymazat
    4. Ja síce aplikátory nepoužívam pri bežnom líčení doma, ale na druhej strane dosť cestujem a je fajn mať v kabelke pre prípad núdze pár šíkovných vecí menších rozmerov :-) Takže za mňa dávam aplikátorom palec hore. Kozmetika je krásna!!!

      Vymazat
    5. Já bych se za aplikátory taky nezlobila, koneckonců je to dárek navíc k objednávce a v nouzi se může vždycky hodit. Navíc aplikátory od E style podle mě fungují lépe, než většina těch, co běžně najdeme přiložené u stínů :)

      Vymazat
    6. Jasně každý má jiné preference, já než aplikátor tak raději prsty.. a jako fakt aplikátor není pro mě :) ale určitě jak píšete někdo by byl nadšený a používal je :)

      Vymazat
  3. Nějak mi ušlo, že je E-style česká... Tak to musím prozkoumat, na to já slyším! :)
    P.S. Zruš si na blogu v nastavení ověřování komentáře slovem ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, doporučuju stíny a laky na nehty. Kvalita super, a to jsem dost rozmazlená co se šminek týká. Mám problém s balením, prostě mám ráda hezký a bytelný obaly, za což si ráda připlatím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny mám a jsem spokojená, ale laky jsem nezkoušela .. jak budu objednávat, tak zkusím :) díky za radu :)

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate