Stránky

pondělí 18. srpna 2014

Lehké denní líčení

Dnešní článek je pro můj blog velmi netypický, asi nikdy jsem na blogu nepsala o svém líčení, jelikož nemám pocit, že bych nějak v tomto směru excelovala a měla bych ukazovat, jak se líčím a hlavně :-) líčení neumím nafotit.

Musím říci, že líčit pravidelně sem se začala v době, když sem začala sledovat blogerky a youtuberky. Předtím jsem se líčila, ale velmi sporadicky.



Ráno, když sem v 5:30 se líčila, tak jsem neměla moc náladu na líčení víček :) proč stejně je mám zapadlé, dnes se tedy nebudeme s očními stíny hrát a jdeme na to.

Jelikož mám většinou kruhy pod očima jako blázen, tak dnes nebyly tak strašné a vzala jsem na pomoc jen korektor od Rimmelu. Na víčko jsem nakreslila tyrkysovou linku od Essence a doplnila zlatou barvou od Rimmelu. Žádné další zdržování a jde na řadu řasenka od Chanelu, kterou jsem dostala jako dárek ve Fann.
























Jako bronzer jsem poučila Flormar 25, a rozjasňovač od REVOLUTION - VIVID BAKED HIGHLIGHTER - PEACH LIGHTS
























 Tvářenka je MeMeMe ze sady MeMeMe - Best Seller - Coral.

























 Na rtech mám jen lesk od Glazel :) skvěle hydratují a pěkně zjemní rty /recenze bude/.



Detail bronzeru a tvářenky.


4 komentáře:

  1. Tak ta modrá na očích ti hodně sluší, dělá ti to takový šmrncovní pohled. A bez brýlí jo? I tím to možná bude. Měla jsi se fotit proti tomu oknu, jak tam jde vidět, to je lepší světlo jak umělé:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi moc líbí ... Jo ale jen na líčení bez brýlí, jinak bych byla jak slepejš :D Umělé světlo nebylo ale zkusím proti oknu příště :) jen to pozadí :D chce taky :D aby bylo neutrální trošku :D

    OdpovědětVymazat
  3. Půl šesté ráno? Tyjo, a já nejdřív koukala na fotky a říkala si, jaké je to pěkně svěží, tak ještě s připočtenou hodinou obdivuju svěžest ještě víc. :) Oči krásné, místo lesku bych dala rtěnku, ale to spíš proto, že osobně nejsem lesková. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo jo před prací.. já chtěla dnes vyzkoušet lesk ... děkuji, že se líbí svěžost líčení ;))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate