Stránky

neděle 27. července 2014

Výrobky z www.bestmakeup.cz


Tak konečně jsem se dočkala paletky :D od Sleeku Arabian Nights, který jsem si objednala společně s dalšími výrobky na BestMakeUP a po domluvě se skvělou Luckou jsme se dohodly na zrecenzování výrobků z jejího e-shopu. Zatím nebudu rozlišovat, co jsem si koupila a co dostala, k tomu se dostanu u jednotlivých recenzích na výrobky.

První bych Vám chtěla ukázat hromadně můj nákup a pochválit za rychlost dodání z Eshopu (do 2 dnů) a kvalitní balení výrobků.


Fotky nejsou zatím moc kvalitní jen z mobilu, ale budou :) nebojte :).  A teď k výrobkům ... v baličku byl Sleek, MeMeMe, Gazel a BestMakeUP.


MeMeMe - Best Seller - Coral - dárkový balíček, koupíte zde



Rtěnka Sleek odstín 773 Candy Cane, koupíte zde
Lesk na rty Gazel, koupíte zde
Gazel pigmet, koupíte zde


A to nejlepší nakonec - Sleek MakeUP - Paleta očních stínů - I Divine Arabian Nights **limitovaná edice**, koupíte zde (za nejnižší cenu dle mě)







9 komentářů:

  1. Stejnou paletku ze stejného eshopu jsem si dneska taky objednala, nemohla jsem odolat:) Jsem na ní moc zvědavá.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno perfektní, jen ta paletka mě nezaujala. Ale to je můj problém, že bych nevyžila ty barvy. Na mě je moc tmavá.. Tenhle eshop mám taky ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tmavá se mi až tak nezdá :) jsou tam krásné třpytky :) což miluji :) zatím jsem si zamilovala první tři zleva a nejvíce Gold Souk :)

      Vymazat
  3. Já zkusila druhý zleva, zlatavý a skvělý :) zítra nahodím na oči :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Sleek paletky jsou bezkonkurenční a tento eshop také :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano a ANO :D více nejde říci. Sleek miluji :) az del mar :) ten mi nesedl a šel dál :)

      Vymazat
  6. Ta paletka je na mě moc tmavá, ale ta tvářenka je bomba:)

    OdpovědětVymazat
  7. U tvářenky se mi líbí, že je k tomu i lak a lesk na rty.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate