Stránky

pátek 18. července 2014

Sephora

V Sephoře sem nebyla už velmi dlouho a tak jsem zabloudila na votocvohoz a něco si objednala :). A co jsem si koupila? No líbila se mi paletka cestovní o které se mluvila i cosmeticsandthings. Paletka je vhodná na moje víkendové přejezdy na chatu, kdy bych se chtěla namalovat i o víkendu.

Co mě dostalo, je krásný detail oušek na paletce. Vypadá jako malá taštička :). Rozměry cca 6 x 6 cm vleze se do každé kabelky. Plast je černý a odolný, sice nijak zajímavý designem, ale jinak nic uchvacujícího.







Paletka a její ouška :) wau :-)
























Paletka obsahuje 4 stíny, 2 rtěnky a tvářenku .... vše na namalování kromě make-upu.

























 Další věc od Sephory jsou lesky na rty v počtu 4 ks, od přirozené přes růžovou až k červenějšímu odstínu.


3 komentáře:

  1. Paletka je roztomilá, na nějaké to jednoduché líčení, zkrášlení, super.. Ty lesky se mi moc líbí, jaké jsou?

    OdpovědětVymazat
  2. Je dobrá, že jo? Na cestování perfektní.

    OdpovědětVymazat
  3. Na to moje víkendové přejíždění je skvělá :-D a vejde se všude :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate