Stránky

neděle 13. července 2014

Troška počtů a zamyšlení

Dnešek je den, kdy mám trochu čas na počty a trošku zamyšlení. Kosmetika a vše okolo ní, mě začalo bavit před více jak rokem, kdy sem začala sledovat blogerky a youtuberky a začala se zamýšlet více nad tím jak vypadám. V pubertě jsem na kosmetiku nějak neměla a ani sem nebyla vedená k velké péči a extra starání se o sebe samu. Doma stačilo být čistá a přirozeně krásná, ale to každý není a musí vyzdvihnout své přednosti. A ta ke kosmetice sem se dostala sice později, ale o to více mě baví a bloguji o všem okolo ní.

Asi takový úvod toho všeho, proč jsem začala blogovat a věnovat se kosmetice až ve třiceti, nikdy jsem nebyla slečna co se umí nalíčit, obléknout a být šik a to je asi dáno i rodinou a výchovou a tak když se podívám zpět, říkám si čím starší, tím krásnější si :). A díky tomu, že jsem začala sledovat blogerky (mini článek zde), tak jsem se začala zajímat o kosmetiku a i oblékání a stále si říkám, že bych chtěla jít na poradenství k LU, která je skvělá blogerka a umí poradit. Po nějakém sledování blogerek a youtuberek sem si řekla, tak co zkus si taky založit blog a vypsat co je ve mě a nebo co mám ráda. Vím, že blog není na úrovni, která by se líbila všem a i já pořádat chci zlepšovat a třeba jednou mít i více čtenářů, ale vše má svůj čas a hlavně mě to baví, a to je to pravé.

A teď k počtům. První sem nechtěla tyto počty dělat, člověk pak ví, kolik toho má a zděsí se jen :D, no ale zase na druhou stranu, třeba mě to omezí v nebudu tak nakupovat :).

Tak v mé koupelně jsou 4 báze. 


Nečekaně 7 make-upů.


8 pudrů a bronzerů


5 rozjasňovačů


2 korektory samostatně a 1 v  make-upu u Dermacolu



Oční báze mám v počtu 5 ks. 


 12 tvářenek a 2 mám v práci :)



6 produktů na linky



13 různých paletek - MUA moc nepoužívám








 Uložení paletek a tvářenek :) jsou v  košíku




Počet laků?? no nečekaně .... 45 + set od O.P.I - není na fotce.



Rtěnky mám uložené v krabici a počet rtěnek a lesků je 40 :-)




Tužky sem počítala ...



Počet řasenek je 9, ale ty musím pro třídit, některé jsou starší.........




Počet jednotlivých stínů 14 ks.



A teď uložení mojí kosmetiky - vše je zatím v krabici.



 A kolik máte kosmetiky vy? napište mi ať nemám blbý pocit.








4 komentáře:

  1. Já toho mám poměrně méně a to hlavně i z důvodu prostoru, protože si momentálně nemohu dovolit mít v našem malém bytečku vlastní vyhraněný kosmetický koutek. Zatím jsem kosmetiku nepočítala, ale chystám se udělat nějakou inventuru. Budeme se stěhovat, tak při té příležitosti vše spočítám.

    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já kosmetický stoleček taky právě nemám, ale chtěla bych někdy... já to mám v koupelně ve dvou krabicích, kdy jsou na prádelním koši a když se maluji tak ho krabice má místo na umyvadle :D

    OdpovědětVymazat
  3. Máš toho požehnaně teda. To snad ani já toho tolik nemám. Doporučuji ty bílé šuplíky z Ikey, ty jsou bezedné a místo krabice ty průhledné pořadače, co jsem dávala na blog, pěkně do nich všechno sedne :)

    OdpovědětVymazat
  4. No šuplíky časem budou ... ale musím omezit asi svoje věci, ale nic nepředávám dál... no asi se budu muset zamyslet .... holky, já čekala, že toho tak moc nemám :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate