Stránky

pátek 11. července 2014

Rtěnko-mánie v létě

Nikdy jsem moc nebyla na rtěnky a ale život je o změně. První Vám chci ukázat ty novější z mé kolekce. Jsou to rtěnky od Astoru, Max Factoru a L´oreálu. Z řady od Max Factoru sem si vybrala nově 730 Flushed Fuchsia a 837 Sunbronze a jedna ze starších je 853 Chili. Jsou to rtěnky, které používám denně.

Počet svých rtěnek asi nebudu raději ani zjišťovat, asi bych se lekla :D a utekla. Bohužel v mém okolí není nikdo posednutý jako já, kdy bych po dezinfenci a třeba i seříznutí rtěnky mohla nepoužívaný produkt předat dál.

Někdy rtěnku nebo dekorativní kosmetiku hodím na votočvoz, klidně se podívejte, něco tam teď mám v nabídce.

Ale zpět k oblíbeným rtěnkám. Rozhodla jsme se je rozdělit dle značky, tak aby jste si mohly (nečekám, že by rtěnku použil muž - nebo mě překvapíte?) najít tu svoji oblíbenou značku a zjistit třeba něco více o odstínu, nad kterým váháte a nebo jen se díváte co daná značka nabízí.



Design: 3/5
Na první dojem rtěnka vypadá působí luxusně, obal je kombinace plastu a kovu a matným dojmem. Na jedné straně je nápis značky, který je nenápadný, ale vypadající ... neničí dojem z rtěnky. Co se mi velmi líbí s oceňuji je barvička ve dně rtěnky.


Výdrž a kvalita: 4/5
Rtěnka mě velmi překvapila nejen výdrží, ale především jemností a vláčností rtěnky, která mé rty skoro až promaže. Výdrž bych řekla, jako další rtěnky podobného typu. Trošku mi vadí vůně, ale jsou horší :D.

Cena rtěnky: 2/5
Cena bez slevy je vyšší okolo 270 Kč. 

Celkové hodnocení rtěnky: 4/5
Rtěnky se mi velmi líbí konzistencí a jemnou vyživující funkcí pro mé rty.


Co opravdu velmi kvituji, jakožto věc usnadňující hledání toho správného odstínu, je rtěnka na dně, kdy vidíte reálně jakou barvičku si berete.


Na rtěnce je opravdu pěkný detail velkého X, který je v matnějším provedení než celý obal. Postupně dám fotečky rtů, tak aby byl vidět odstín na mých, dle mě tmavších rtech. 





2 komentáře:

  1. Hm, tak tu cenu bych rtěnce odpustila jen skrze luxusní design, ale když píšeš, že zase tak luxusní není... Ale odstíny pěkné.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak v dalším článku chci zmínit L´oréal Collection privee by Eva a tam se mi líbí vše :) má 5/5 :D odstín Eva´s NUDE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář.

Translate