Stránky

pondělí 29. února 2016

Blogovat či neblogovat

Dnes je další den, kdy si užívám volnější den v práci, a tak jsem se u ranní kávy, dala do psaní. S  blogem jsem začala, snad před 3 lety, ale nikdy jsem nebyla aktivní bloger. Moje práce a především lidé okolo jsou mi přednější, a když mám čas, tak ten věnuji jim.

V mém případě blog vznikl díky zálibě v kosmetice a "touze" vypsat do světa své pocity zní. Nikdy jsem si nevedla deníček nebo něco podobného (i s diářem zápasím a to ho miluji) a tak jsem neočekávala, že budu nějak aktivní i zde.

Dalším bodem bylo i to, že máte někdy pocit, že okolo jsou "rádoby" chytřejší a znalejší osoby na kosmetiku a někdy to dostanete pěkně "sežrat" a toto vše omezilo můj blog až skoro na "bože je potřeba resuscitace", nebije mu srdce.


Jelikož ne vše bere hromadu času a člověk i v práci prokrastinuje, rozhodla jsem se zkusit sem tak ranní kávy, po roztřídění emailů napsat nějaký ten článeček. Máte mě tu :D jste rády. holky? 

A teď otázka k Vám ... Zajímá Vás můj názor na věci, kosmetiku, dění okolo, případně i typy? 

Za ty tři roky jsem se posunula hodně dál a to nejen ve zkušenostech, ale i to líčení je maličko jinde. Není to žádná sláva a rozhodně nečekejte líčení na tomto blogu :D, myslím, že toho je dost na Instagramu a není to žádné precizní líčeni. 

Napište mi do komentářů pod článkem, jaké produkty, články by měly následovat .... Již byly zmíněny štětce Morphe ...  

Vaše Lenea


4 komentáře:

  1. Já si ráda přečtu asi cokoliv. ;) Jsem ráda, jen piš. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. dík a já si vyčistím hlaavu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vždycky bude někdo lepší než "my", tam to prostě je, nikdy není nikdo nejlepší, takže s tím si vůbec nemusíš dělat starosti. Každý umíme co umíme a tím si najdeme sympatie stejných lidí, komu jsem třeba sympatická já, nejsi ty, komu jsi zase sympatická ty, nejsem já, takže vždy je pro koho psát. Hlavní ale je, aby tě to bavilo samozřejmě, protože v tom se pak celý ten blog a kvalita článků odráží:)
    Proč ne, pokud máš chuť, házej to sem. Máš pravdu, že jsi se dost za poslední rok posunula, jak v líčení, tak i ve zkušenostech v kosmetice, že:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, vždy bude někdo lepší a chytřejší :) ... a sympatie nejsou vždy oboustranné, ale nechápu, když nejsou ... tak začneme "rádoby útočit" .. Uvidíme jak mě bude psaní bavit a hlavně jak bude čas, ale udělat rituál u ranní kávy, si myslím, že by šel ...
      Co se týká líčení, no rok je rok a každodenní líčení je snad vidět :D Je vidět, vidím to i já, ale na blogu teda líčení ukazovat nebudu, nemám na to pořádný foťák a hlavně ráno je tma a víkendy jsem mimo PC (aspoň někdy). No vyzkoušela jsem toho fakt hodně oproti tomu, kdy jsem z blogem začínala a myslela si, kolik jsem toho již vyzkoušela :D:D teď se tomu směji ... Jinak i v líčení se chci posunout dál a tak uvažuji o nějakém Basic kurzu ... uvidíme co bude, dovolená a nebo kurz :D

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate