Stránky

pátek 13. února 2015

Tvářičky v DeLuxe tónu

Jsem tu :D jste holky rády? Určitě jsem Vám chyběla :D. No nebudu okecávat náročnou prací a jdeme na poslední HAUL s kosmetikou. To co jsem si koupila většina z Vás viděla na instagramu "Life_by_Lenea", ale ještě jsem Vám neřekla své první dojmy.

Proč jsem článek nazvala DeLuxe?? No pro mě jsou značky, které jsem si koupila v tzv. vyšší cenové kategorii. Přemýšlím, čím bych tak měla začít, no asi začneme první výrobky od značky Guerlain. Již před časem jsem si koupila kuličky Météorites a jelikož jsem této značce maličko propadla, tak jsem si koupila další výrobek.

O této značce jsem se dověděla a přečetla na www.parfums.cz, kde je značka prezentována následovně.


Parfémy Guerlain | Kosmetika Guerlain - legenda o kosmetice a parfémech. Guerlain, legendární francouzská značka parfémů, produktů pro péči o pleť a dekorativní kosmetiky, patří k těm světově nejproslulejším a se svou více než 180letou tradicí výroby parfémů a kosmetiky také k nejstarším. Založil ji v roce 1828 Pierre-François-Pascal Guerlain. V polovině 19. století byl Guerlain nejvyhledávanějším výrobcem parfémů v Paříži a v rámci svého konceptu personalizovaných vůní vytvořil například Eau Impériale pro vévodkyni Eugenii, manželku Napoleona III. Postupem času měl zákazníky na většině evropských královských dvorů a nechyběly mezi nimi třeba britská královna Victoria, španělská královna Isabela nebo rakouská císařovna Sissi.

Také v oblasti dekorativní kosmetiky a péče o pleť byly výrobky Guerlain vždy technologicky inovativní a vyráběné těmi nejmodernějšími postupy z nejkvalitnějších materiálů. Značce náleží celá řada prvenství, například první pevný make-up, vyrobený v roce 1840, nebo první sérum, vytvořené po více než stoletých zkušenostech v roce 1950, kdy bylo naprosto novou metodou aplikace pleťové péče.

Značka Guerlain byla do roku 1994 rodinným podnikem, který vedlo několik generací potomků Pierre-François-Pascala. Poté ji získal koncern Louis Vuitton Moet Hennessy, ale její věhlas tím neskončil. Od parfémů, přes produkty pro péči o pleť a tělo, až po dekorativní kosmetiku, každý z produktů nesmírně široké nabídky značky Guerlain je stále zárukou špičkové kvality.

Není divu, že i dnes se Guerlain pojí s těmi nejzvučnějšími jmény veřejného života. V moderní době čelní představitele královských dvorů doplnily v řadách příznivců značky Guerlain nejslavnější celebrity, jako například Rihanna, Courtney Love, Jennifer Lopez, Jessica Biel, Karolina Kurkova, Gwyneth Paltrow, Paris Hilton, Natalia Vodianova nebo – o něco dříve – Marilyn Monroe.
Kolekce Météorites obsahuje někoik výrobků, kde některé jsou dostupné i u nás. Oficiální stránky prezentují kolekci zde. Ještě bych si z této kolekce chtěla koupit Météorites Compact a Météorites Perles de Blush.
Météorites Compact


Météorites Perles de Blush
A teď v výrobku, který mám nyní nově. Tak co chcete to vidět?? Škoda, že tato forma prezentace nejde navonět ... protože ano, miluji tu vůni a pocit, že se hýčkám. Jo jinak, kdo může za moji závislost?? No hlavně Instagramové fotky od ByVeronika a její blog. Se tu vykecávám a zatím nic nevíte a nevidíte co :D. Tak jako druhý výrobek jsem si koupila z Météorites je Météorites Compact, Light-revealing powder, 4 Doré a to hlavně z důvodu cestování, kdy sem nechtěla sebou tahat kuličky.
Oficiální foto
U této značky a výrobků oceňuji balení, které je na "úrovni" a řekla bych, že pěkně reprezentuji ženu jako takovou. Dalším plusem, o kterém jsem již mluvila, je vůně těchto produktů. Gramáž lisovaného pudru je 10 g, což nevím kdy spotřebuji, ale není den kdy bych si ho v poslední době nevzala buď ráno a nebo během dne.
Jak je vidět na fotce, tak jsem si vzala tu nejtmavší barvičku Doré, jelikož jsem chtěla daný pudr někdy použít i jako tvářenku a nebo bronzer, podle toho jakou částí produktu projedu. Obal se tváří jako kovový, ale je plastový, což i přes tloučku obalu cca 1 cm, je velmi lehký a nositelný v kabelce.


Obal má u mě opravdu body nahoru a nemám mu co vytknout. Jedno minus je a to jsou viditelné otisky prstů, ale tomu jde předejít, obalem, která chrání nejen pudr, ale i leští obal.



No teď se jen kochejte fotkami, ale žádná z nich ani ta oficiální neprezentuje produkt, tak jak si zaslouží.


Detail produktu Doré.


Ještě se Vám chce číst? dejte si kávu a pokračujeme. Mým třetím produktem od Guerlainu je Terracotta Light, Sheer Bronzing Powder, nečekaně v odstínu 3 Brunettes.  Prvním Vám ukážu oficiální fotku

oficiální foto
Tento produkt má osvědčenou vůni výrobků Guerlain. Nechtěla jsem tmavší variantu 04 a 05 z důvodu, že tmavší pudr/bronzer  již mám a tak jsem nechtěla něco jemnějšího. Produkt obsahuje jemný šimr, který dodá tváří jemný třpyt.


Vlevo Chanel tvářenka , vpravo bronzer Guerlain

A nakonec výrobky z této řady co bych si přála a nebo nad kterými minimálně vzdychám. Jedná se o tyto výrobky.

Terra Ora (Contrast highlighting powder), Terra Nerolia (Tan-enhancing Bronzer for Face and Body) a Terra Tropica (Sun light duo bronzing powder Face and décolleté) ... jak se Vám líbí?? Máte nějaké favority.





Tak vyčerpala jsem všechny výrobky, co se mi zatím od Guerlain líbí .. no není jich málo :D ale neříkám, že si některé další koupím.

2 komentáře:

  1. Fakt krása, mě zatím tato značka neláká, ale některé ty produkty mají fakt překrásné!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mají pěkné balení ... krásně voní ... :D bonusy navíc :)

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate