Stránky

úterý 6. ledna 2015

Kuličky kam se podíváš (Guerlain Météorites tónovací pleťové perly)

Dnes maličko zase netradičně a to díky dražšímu kousku v mé kosmetické krabici. Myslím si, že daný kousek nemusím moc dlouho představovat. U různých blogerek najdete recenze na stejné či velmi podobné kuličky. Když sem procházela před koupením různé blogy, narazila jsem na recenze kuliček (ať tonovacích či rozjasňovací) u  Čokoládové kočky, u Veroniky a i u Jarmarku marnosti

Je pravda, že tyto recenze sem četla v dávno :-) a na nákupy jen tak se podívat, jsem šla až na Vánoce, přece jen si člověk musí udělat radost a jak si žena udělá radost?? Kabelkou, botami či kosmetikou .... no u mě ještě knížkou :D a pár dalšími věcmi :D.

Perličky jsem kupovala Marionnaud.cz, když se teď dívám na netu, tak bych se trefila, kolik jsem za ně dala já, ale na druhou stranu, sem si je vybrala i díky tomu, že jsem si je mohla ochytat a o vonět. No jelikož se mi perličky hodně líbí, tak asi další případné verze zkusím pro změnu koupit na netu. 

To se tu vykecávám co, a to důležité stále nikde .. no asi mám povídací náladu a nikdo mě nechce poslouchat, tak žvatlám o kosmetice, takže holky je to na Vás si mě poslechnout. Holt kdo sem dojde, tak zjistí, že na věc přijde až neskoro :D.

Jelikož se mi světlejší varianty zdály nevýrazné, koupila jsem si odstín Doré 4 (Light Revealing Pearls of Powder).

Jako první bych se chtěla zaměřit na balení či spíše obal kuliček. Velmi se mi líbí reliéf na krabičce, která je ze stříbrného kovu. Možná kdybych byla hnidopich, tak bych si přála takovéto zašlé balení, kdy bych si říkala to mám po prababičce a je ze stříbra, ale to jsem detailista.

Když je víčko na krabičce jen jakože položené, tak velmi dobře drží, ale asi bych si krabičku jen tak do kurfu nedala :D. Další co musím maličko pohanět a to i díky ceně, je vložená pudřenka (no jako nelíbí se mi). U holek (a jiných kuliček) jsou krásné labutěnky vypadající jak prachové peří.


Spodní část obalu, dle mě i v jednoduchosti je krása a tak musím pochválit i spodek, jen když se zaměřím na spojení tak by mohlo být kvalitnější (je mírně prohnuté a pochroumané).


No a teď na to nejdůležitejší a to jsou koule či spíše kuličky. Snažila jsem se je vyfotit co nejreálněji, ale musím říci, že na fotce pod se jeví tmavší než ve skutečnosti jsou, ale fotky nevypovídají o krásných malých šupinkách, které ale vidím jen na tmavě hnědých kuličkách.



Tady bych řekla, že barva je reálnější, ale pořád tomu něco chybí.

Co bych chtěla fakt vychválit je úžasná, ale fakt úžasná vůně, to se nedá ani popsat a asi se ze mě stane čichač kuliček :D



 A nakonec zabarvení kuliček (toto odpovídá velmi velmi velkému nánosu) řekla bych nikdy nedosažitelného :).


Barvička na štětci po zašmrdlání v kuličkách.




 A poslední je ukázka na ruce, vidíte to :D no prostě jemný nádech co dodá štávičku tvářičce v zimně.


 Celkové hodnocení bych asi shrnula, tak že jde o krásný produkt, se kterým to nejde přehnat, k ruce si teda čichám stále :) ale nosánek mi k tvářím nedosáhne, ale určitě taky krásně voním.

Cena versus kvalita? Jsem pořád člověk, který jde spíše po levnějších produktech, ale musím říci, že mě kuličky mírně ohromily.


A co vy a kuličky ?? Máte stejné či jiný druh? Mě se ještě líbí rozjasňující či třpytivé.



6 komentářů:

  1. Ty se mi taky líbí, asi se po nich podívám :)
    thrillofme.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no kukni pak možná na cenu na netu asi o třetinu levnější :(

      Vymazat
  2. No, už několik let přemýšlím, zda do těch kulí jít nebo ne...a stále je to 50/50 :-) Od Guerlain mám jen dvě rtěnky a parfém a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je to produkt na hýčkání ... sama sebe .. kuličky používám na projasnění pleti ... a krásně voní a pocit luxusu stojí za to ...

      Vymazat
  3. Nechápu proč si holka co vypadá jako ty kupuje jakoukoli kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš :) a já zase anonymní komentáře :). Každá žena se musí hýčkat a vypadat líp.......

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate