Stránky

neděle 4. ledna 2015

Zamilovala jsem se YSL

www.google.com
Dnes po velmi dlouhé době jsem se dostala nejen ke sledování blogů jiných blogerek, ale především k napsání tohoto článku a pokud světlo dnes dovolí, tak i dalších.

Pozn. no než sem dopsala tuto větu, musela jsem odjet na 4 h od počítače, ale stíhám alespoň tuto recenzičku.

První jsem se chtěla zaměřit na moji poslední lásku. Kdo sleduje můj instagram Life_by_Lenea, tak již jistě ví, kdo či co je moje láska. Pro ty kdo mě nesledují, tak hurá na odtajnění.

Jelikož si na Vánoce kosmetiku musím koupit sama, tak jsem dárky nějak neřešila a koupila si některé věci před a některé po Vánocích. Jedna z věcí, koupených po je moje úžasná rtěnka od Yves Saint Laurent Rouge Volupté. Rtěnku jsem hodně dlouho vybírala a pomohla mi milá prodavačka v Marionnaud v Šantovce. Doporučila mi tuto hydratační rtěnku, pro zvláčnění mých někdy popraskaných rtů.

Jen tak mimo řádky: Jaký peeling by jste mi doporučily na rty??? Na ochranu používám Carmex, ale zapomínám :(.


Když se podíváme na oficiální popis rtěnky, tak se jedná o krémovou rtěnku, která rty nádherně zvýrazní, ošetří, vyživí a navíc ochrání před škodlivým slunečním zářením. Rtěnka má jemnou vůni ve které se snoubí jemnost, která spojuje radost smyslů a celkový komfort vašich rtů.



Když sem si četla popisek rtěnky, tak sem jen přikyvovala a říkala si, hmm, jak to ví :D, že je to právě takto. Rtěnka má lehké, nezatěžující a zároveň bohaté složení zanechá na rtech příjemný pocit.

Po nanesení rtěnka rty vyhladí, vypne a vytvoří na nich zrcadlový efekt, který odráží světlo. Ve rtěnce jsou ochranné látky přemění sluneční záření na neškodné teplo a vaše rty budou spolehlivě chráněny, což nemohu soudit, ale díky předchozímu pravdivým tvrzením, budu věřit, že to tak je. 

Příjemná krémová textura poskytne rtům dokonalou hydrataci a vydrží po nanesení na rtech v neporušeném stavu velmi dlouho a když se začne olizovat, tak jde postupně dolů bez ohraničení a kontur.


Při očichávání (ne nejsem pejsek) jsem pořád přemýšlela, čím rtěnka voní, kdy vůně byla velmi svěží, no už to vím. Pokud ji máte, tak mi napište, zda jste vůni poznaly, já tedy ne :). Rtěnka voní po čerstvém a prý i šťavnatém mangu.



Obal:
Co na rtěnce mohu dál pochválit, je obal. Někomu se může zdát moc přeplácaný či divoký, ale podle mě, je decentně ozdobena kruhovým proužkem s lobem YSL. Co se mi líbí na balení rtěnky, je i tvar aplikátoru /tvar malého oválku, který přesně sedna na moje rty/. Co Vy a tento tvar, říkáte Vy???


www.google.com

Chtěla bych dál psát, jak je rtěnka úžasná skvělá a vyjimečná, ale moje slovní zásoba mi dochází. Je pravda, že s touto rtěnkou (fakt) si připadám více sexy. Nevím zda to vidí i ostatní, ale třeba to upoutá nejen mě, ale i pánské okolí :D.

Zápory:
  • cena 

Plusy
  • vyživí rty a pocitově ošetří
  • hydratuje rty 
  • vyhladí rty
  • má celkem dlouhou výdrž
  • po nanesení stále cítím svěží vůni
  • osvěží a zvláční rty
  • cítím se sexy :))

Pokud by někoho zajímalo složení, tak jsem našla tyto látka:
  • oxid titaničitý – pohlcuje UV záření a přeměňuje ho na neškodné teplo
  • mikrokrystalický vosk – má lubrikační schopnosti
  • včelí vosk – vylepšuje strukturu, rtů, dodává jim jemnost a zadržuje oleje pro větší vláčnost rtů
  • parfemace – dodává rtům svěžest
  • SPF 15 – chrání rty před slunečním zářením
  • lecitin - přírodní antioxidant – bojuje proti volným radikálům
  • tokoferol - vitamin E – posiluje rty a chrání je před vnějšími škodlivými vlivy
  • extrakt z rozmarýnu – hydratuje, celkově povzbuzuje a osvěžuje rty
  • kyselina citronová získávaná z citrusů – zlepšuje stav rtů, zabraňuje jejich poškození, vyrážkám a různým zánětům



2 komentáře:

  1. rtěnky YSL jsou vyhlášené. tato je moc hezká, sluší ti:) pro mě ale bohužel moc výrazná, já bych určitě volila nějakou nude barvičku, jako vždycky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já právě mám poprvé dražší nedrogerkovou rtěnku, kromě tedy svou z Votovohoz, kdy nevím zda je to originál, musím pohledat fotky a okouknout.... no chápu, proč je vyhlášená :)) no mě se moc výrazná nezdá :) skoro moje rty, ale krásnější :D

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate