Stránky

úterý 16. září 2014

Ebay moje nákupy 2014

Dnes přináším článek, který zde ještě nebyl, ale nikdy by se nemělo říkat, nikdy nebudu. Nechtěla jsem psát co sem si koupila, aniž by mi to došlo a tak je článek o nákupech od začátku tohoto roku.

Objednávat z Ebay jsem začala již v roce 2013, kdy sem si koupila dva přívěšky na krk za cca 20 Kč každý i s poštovným a FAKE paletky Naked 3, kdy sem chtěla za 150 Kč vyzkoušet jaký bude.

V dalším roce jsem se maličko více rozjela a začala nakupovat více. Některé výrobky zde nejsou, jako taška za 120 Kč a nebo další, které mi ještě  nedošly, ale třeba když bude zájem, tak udělám Ebay 2. atd. Tak jdeme na to? Asi nemá cenu to prodlužovat.




Jako první jsem si začala na Ebay kupovat náhrdelníky, cena byla malá a člověk neřeší velikosti či materiál.




Zakoupeno zde, kde již není na prodej, ale myslím si že na Ebay najdete další. Mohu doporučit, řetěz je plastový a lehký. Pro mě na denní nošení.









Tento náhrdelník mohu doporučit, bohužel prodejce, kde jsem kupovala já ho již nemá, ale našla jsem ho i zde.











Na Ebay jsem si koupila i tyto štětce, kdy sem si objednala tyto s nápisem, ale štětce mi došly bez názvu, ale mohu říci, jsou skvělé pro moje denní používání, kdy nejsem profesionál a nemám porovnání se značkovými štětci. Můžete koupit zde










Tyto náramky jsem si objednala kvůli těm malým přívěškům a že  nemám nic s perličkami. Koupeno zde.














Jelikož sem na blbůstky do diáře, koupila jsem si různé lepky.
Tyto zde











A tyto tady.







Určitě jsem na něco zapomněla :), ale i tak myslím, že toho je dostatek :)

A co Vy a nákupy na Ebay či jinde v zahraničí.

8 komentářů:

  1. Ebay, to je nepřeberný ráj různých malých serepetiček a blbůstek. :)) Já kupuju taky bižuterii, nějaké nesmysly do vlasů, různá pouzdra a jiné věci (to tam člověk sežene skutečně za pár korun) a občas i něco kosmetického, hlavně tedy u ověřených prodejců. :) Líbí se mi ten druhý náhrdelník, na ten mrknu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám ještě další kousky :) ale to asi jen nafotím, jelikož dohledat odkazy je někdy umění :) ale na takové serepetičky jse Ebay skvělý, to máš pravdu :)

      Vymazat
  2. Ahoj, máš pěkný blog. Tento článek super a děkuji za odkazy a tipy. Ještě jsem na ebay nenakupovala, protože namám Paypal a přes kartu jsem se bála. Ale musím ten strach překonat, dost toužím po nějakém nákupu, je super, když nechtějí poštovné, třeba ty štětce bych ráda zkusila. :) Radka z blogu Měj se ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj děkuji, je to moje zpestření po náročné práci :) Jinak doporučuji si založit Paypal (jsou návody i v češtině) a platit přes něj. Kartou bych zde v žádném případě neplatila. No nad některými cenami fakt žasnu, ty štětce mě stály cca 350 Kč no jako za 10 štětců?? skvělé .. je pravda, že na oči je moc nepoužívám a kdybych si objednávala další sadu, tak tu na make-up již jen.

      Vymazat
  3. Taky nakupuju hlavně bižuterii, jako všichni :) A ověřenou asijskou kosmetiku, různé "životně důležité" kraviny aj. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak asijskou kosmetiku jsem si dosud nekoupila, máš něco osvědčeného? co by si doporučila??

      Vymazat
  4. Hezké věci. Já na ebay nakupuji od loňského roku a především bižutérii :) Teď jsem si koupila sadů štětců Jessup a je fakt skvělá :)

    Radu
    UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si koupila i kabelku, ale nemám ji nafocenou :) bude asi v dalším článku :) ale jsem z ní nadšená

      Vymazat

Děkuji za komentář.

Translate