Stránky

neděle 25. srpna 2013

Nákupy červenec 2013

Lidičky tak jsem neodolala a byla jsem na nákupech v DM. Nakoupila jsem si pár drobností.
A hned jsem si zamilovala tento :) Krém s vůní Belgické čokolády, jako bych fetovala :D ikdyž jsem to nikdy nezažila :D.


Další produkty postupně otestuji a dodám recenzi. Co mohu říci tak další skvělá je řasenka ESSENCE, Get big lashes. Po důkladném vyzkoušení cca týden napíši článek s dalšími dvěma řasenkami, které již mám z dřívějška.
Další produkty jsou od Garnier .. zatím nerozbaleny :) 

Jelikož jsem se zamilovala do fialové a to nejen na oblečení ale i v líčení tak jsem si koupila od ESSENCE quattro s tužkou od Dermacolu.
 Na dvou lacích získala i cenovka :) no nekupte to za 29,90 Kč :D takže mám dva a hned další den jsem byla v DM znovu a koupila si další, ale to udělám mini článek o lacích, které mám.. sice jich není moc :) ale i tak je mám ráda.

Můžu říci, že jsem je jednou zkusila a vydržely mi minimálně 3 dny což je u mě hodně :)

A co na konec?? asi koupě umělých řas. Kdy sem se již jednou snažila nalepit, ale nepodařilo se... takže bude další pokus.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate