Stránky

středa 28. srpna 2013

Kosmetika a já

Ahoj lidičky, tak je tu další den v práci a já si říkám, co ho nezačít blogováním :-) šak to nikdo nezjistí. Jak jsem napsala do názvu chci něco napsat o kosmetice a sobě. I když je mi fakt přes třicet :-) (holky chci slyšet, že na to nevypadám :-)), tak kosmetiku sem fakt začala řešit a hodně se zajímat tak před rokem, kdy sem pořád měla pupínky, sice mi spíše než kosmetika pomohla antikoncepce, ale toto byl začátek. Nějaký ty patlátka jsem měla vždy, ale jen aby se neřeklo a abych měla čím namalovat oči nebo udělat si řasy (takže moje vybava byly jedny až 2 stíny a řasenka). A proč teď mám toho více?? asi sem dospěla do dalšího stadiá a nevím zda mu říkat po třicítce, prostě sem se změnila a chci se líbit a to hlavně sobě a to je krok líbit se dál. Nebudu Vám tady vykládat o svém sebevědomí, které možná z -45 stupňů postoupilo na plus 10, ale spíše co způsobilo, že si Lenea objednala i Ladybox??


Kdo a nebo co je důvod?? jste to i vy holky blogerky co píšete, ale hlavně točíte videa. Je to hlavně Lucie Dolejší a její blogování o boubelkách, patřím tam taky, pak GetTheLouk: "Líčení a fantazie nezná hranic!", kdy tato pro mě ztřeštěná holka ze začátku je teď další z oblíbených na které se ráda podívám a její účes je super... jsem vnitřně taky trhlá a uvažuji o něcem podobném v kratší variantě ale to by nebylo ono :). Samozřejmě Vás holek blogerek na které se dívám je více, ale tyto dvě a hlavne Lucka Dolejší mi dali odvahu nejen zkoušet novou kosmetiku, malovat se ale i hýčkat sebe kousky oblečení a doplňky, které jsou i pro mě a nejen pro vysoké a hubené modelky.

Jen pro představu :) jsem jak se říká malička :D když přeženu tak měřím 157 cm :-) to je klasická míra co říkám :D pravda je ale 151 -152 cca raděj jsem se roky neměřila :D a tak je to jiné kráčet po ulici jako maličká, jak já říkám, nebo jako 175 cm holka, kterou nikdo nepřehlédne. Je pravda, že můj pocit šedé myšky nebyl jen tím, že jsem malá, nemaluji se, ale hlavně z jiných důvodů, které teď tady nechci prezentovat a možná ani nikdy prezentovat.

Zpět ke kosmetice :) ... stala se mojí součástí, mým rituálem před spaním a především mým novým koníčkem...

Takže holky možná budu i blogovat :) o tom co mě baví a to není jen kosmetika :D.

Zdáááár a pěkný den holky 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář.

Translate